Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rosaly

12. 10. 2011 22:04
Fotografie

k mým dalším textům také vznikaly za nějakých situací(a jen já vím kdy, kde, a za jakých), přesto se dají k již zmíněným textům použít. Fotografie pana R. Fišera, kterou  jsem použila k tomuto textu, má jistě také svůj příběh a přesto se nedomnívám, že by bylo nutné vědět o důvodech jejího vzniku.

0 0
možnosti

shrink

12. 10. 2011 21:48
No tak teď nevím,

chtěla jsem pochválit jemný text, ale kontext té fotografie, který znám, narušil snový dojem. Že Vy nevíte, co ta žena na té fotce dělá? :))

0 0
možnosti

machinist.

12. 10. 2011 21:09
Jitko, moc pěkná fotografie

myslím tu použitou ke blogu. Je moc povedená, vím to, sám jsem ji dělal. Buď uvedete autora (Roman Fišer) nebo ji dáte pryč. Jinak vás nahlásím adminům.

0 0
možnosti

rosaly

12. 10. 2011 21:21
Re: Jitko, moc pěkná fotografie

Děkuji za informaci, ta fotka mi jednou přišla e-mailem a nevěděla jsem kdo je autor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 930x
Thanks God - I'm WOMAN

Seznam rubrik